Tee asiakaskokemuksesta yrityksenne suurin kilpailuetu
Onnistuessaan asiakaskokemus saa asiakkaat kokemaan kanssakäymisen helpoksi ja vaivattomaksi. Kun asiakas saa erinomaisen ja helpon kokemuksen yrityksen kanssa asioidessaan on todennäköisempää, että hän suosittelee sitä myös muille.
Huonoilla asiakaskokemuksilla merkittäviä vaikutuksia brändiarvoon
Negatiivisen kokemuksen jakaminen on kuitenkin positiivista todennäköisempää, ja sen vaikutukset usein voimakkaampia. Siksi on tärkeää varmistaa, että palvelun laatu on kaikissa kanavissa mahdollisimman tasainen, ja asiakas ei jää missään vaiheessa yksin asiansa kanssa.
Asiakkaille tärkeää on siis tarjota toimivaa palvelua siellä, missä he sitä haluavat. Regenillä tarkastelemme asiakaskokemusta aina monikanavaisesti, kaikki asiakkaan ja brändin väliset kosketuspinnat huomioiden.
Asiakaskokemuksen auditointi
Tutustumme asiakkuuden elinkaaren vaiheisiin, kartoitamme kontakti- ja kipukohdat sekä rakennamme suunnitelman, jonka avulla kehittää toimintaa.
Strategian suunnittelu
Räätälöimme yritykselle sopivan strategian, jonka avulla tehdä asiakaskokemuksesta vahva kilpailuetu ja osa yrityskulttuuria.
Asiakaspolun kartoitus
Liikkeenjohdolle ja organisaation osille räätälöityjä tutkimuskokonaisuuksia executive- ja toiminnallisella tasolla.
Analytiikka
Olemassaolevan datan yhdistäminen ja ristiinhyödyntäminen mahdollistaa toiminnan kehityksen vaivattomuuden.
Miten autamme asiakkaitamme
- People flow
- Offline-ostokokemus
- Asiakaspalvelun kehitys
- Tuotekehitys
- Unboxing-kokemus
- Käyttäjäkokemus
- Brändiviestintä
- Odotustenhallinta
- Offline-viestintä
- Myynti- ja markkinointi
- Asiakaspolun auditointi
- Asiakassuhteen riskikartoitukset
Haluatteko parantaa asiakaskokemustanne?
Saatte vastauksia kysymyksiin, kuten:
- Miten voimme kehittää asiakassuhteitamme parhaiten?
- Missä asiakkaamme kokee haasteita palveluittemme kanssa?
- Miten saamme kasvatettua tuotteemme tai palvelumme myyntiä?
- Missä asiakasryhmissä on suurin kasvupotentiaali?
Lue lisää asiakaskokemuksesta
Mitä on asiakaskokemus: Mittaaminen, Strategia, Esimerkit, Vinkit
Mitä on asiakaskokemus Asiakaskokemus (eng. Customer Experience tai CX) on yrityksen kanssa asioivan henkilön kokemus ja näkemys brändistä ja sen…
Tekoälyn käyttäminen asiakaskokemuksessa
Selkeästi kehittyvä trendi kuluttajien keskuudessa on toive saada yksilöityjä viestejä brändeiltä jotka heitä kiinnostavat. Nykyajan tekoälyratkaisut…
Mitä on monikanavainen asiakaskokemus?
Monikanavainen asiakaskokemus tarkoittaa usean kanavan käyttöä asiakkaan sitouttamiseen tai asiakkaan asian hoitamiseen. Kun yritykset käyttävät…