Ohituskaista teknologialla
Kun ajankohtainen tieto, tekoälyratkaisut ja asiakastöiden tuoma kokemus yhdistetään koko asiakashankintaprosessin kattavaan toimintaan, on mahdollista tehdä päätöksiä proaktiivisesti reaktiivisuuden sijasta.
Markkinointiekosysteemi on luonnollinen ja joustava tapa tarkastella asiakashankintaa kokonaisuutena. Sen avulla kehitetään tasapainoinen malli, jonka avulla brändi voi kohdata ihmisiä ja rakentaa syviä, kestäviä asiakassuhteita.
360 Asiakashankintaa
Strategiaa tehdessä ja toimintaa kehittäessä otetaan huomioon koko asiakassuhteen elinkaari aina brändin ja asiakkaan ensikosketuksesta suositteluun saakka.
Data tukemassa päätöksiä
Jotta voidaan varmistua toimenpiteiden vaikutuksista, on tärkeää perustaa strategian suunnittelu ja kriittiset päätökset mahdollisimman paljon dataan.
Liiketoimintaan perehdyttävä huolella
Markkinointitoimintaa rakentaessa on tärkeää ymmärtää liiketoiminnan tavoitteet, asiakkaiden tarpeet ja vaatimukset jotta voidaan tuottaa mahdollisimman suurta arvoa.
Oikeat työkalut oikeaan tarpeeseen
Markkinointia kehittäessä on tärkeää huomioida myös nykytila ja tulevaisuuden tavoitteet, jotta kasvutoiminta on esteetöntä ja skaalautumismahdollisuudet on varmistettu mahdollisia myöhempiä laajentamiskausia varten.
Työkalujamme
Hakukoneoptimointi
Avainsanatutkimus
Lokaali löydettävyys
Someoptimointi
Konversio-optimointi
A/B Testaus
Maksettu mainonta
Hakukonemainonta
Somemainonta
Markkinointiautomaatiot
Julkaisuautomaatiot
Liidinkeräys
Haluatteko tehdä markkinoinnistanne entistä kannattavampaa?
Asiantuntijamme auttavat teitä kehittämään brändiarvoanne ja luomaan uskollisen asiakaskunnan.